Hei, dette er mitt første innlegg på blogg! Dette er et spennende medium som jeg må lære meg mer om. Gleder meg! Her vil jeg dele tanker og pedagogiske ideer som fløytist, pedagog og konsertarrangør.
Litt inspirasjon fra noe jeg fant på YouTube. Sir Ken Robinson.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar